maandag 14 maart 2011

Twisted easelkaart








Vandaag is mijn vriendin Hannie jarig , en dit is de kaart die ik
voor haar heb gemaakt.
Ben vanmorgen gezellig  kofiie bij haar wezen drinken , met
gebak naruurlijk.
Ik had deze twisted easelkaarten al een paar keer voorbij
zien komen , en ben er ook maar eens mee aan de slag gegaan.
En ik denk dat er bij Hannie binnenkort ook wel een zal verschijnen.
Het papier dat ik heb gebruikt is van K&Company.
Ik heb diverse creatables van Marianne Design gebruikt.
De bloemen zijn gemaakt met een mal van Crealies,en de
vlindertjes zijn gemaakt met een pons van Kars.
Verder nog een bordermal van Crealies , met een lint er op.
Alles is bewerkt met Distress inkt Fade jeans en Frayed burlap.
Vanmiddag heerlijk in de tuin koffie gedronken.
Ja ja de lente komt er nu echt aan hoor , gelukkig maar.
Voor straks eet smakelijk , en tot de volgende kaart.

19 reacties:

Karin zei

Hello Adrie,
Wow, wat een prachtige kaart. Je hebt handig gebruik gemaakt van stansen en ze ook prachtig ingekleurd. Eigenlijk om in maar 1 woord te zeggen wat ik ervan vind: PRACHTIG
Groetjes,
Karin

Neline zei

Ik vind hem helemaal supersss!
De kleur, materiaal het modelletje.
Goed gedaan;)
groetjes
Neline

heidy zei

Oh hij is werkelijk prachtig Adrie!
Groetjes Heidy

Noriko zei

Hoi Adrie, ik heb je toegevoegd op mijn blog en zag je mooie kaart voorbij komen.
Hij is erg mooi. ook vind ik de kleur erg mooi.
Ik ga me er ook maar eens aan wagen.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kaart, mooi papier en mooie bloemen heb je gemaakt

groetjes jolande

Marijke zei

Woooowww....wat is deze mooi!! Prachtig de bloemen.
groetjes, Marijke en Chantal

Tinie zei

Geweldigggg!!!! Wat een super mooie kaart, prachtig zo in de kleuren!!!

Groetjes Tinie

Marianne Reijgersberg zei

Wow wat een prachtige kaart weer. Zo mooi alles op elkaar afgestemd.
Groetjes Marianne

Marlies zei

Wat een prachtige chique kaart heb je gemaakt Adrie! Ook een hele leuke vorm en super mooie bloemen.
groetjes, Marlies

Liefs Ineke zei

Hoi Adrie, je kaart is echt schitterend mooi. Groetjes van Ineke

Anoniem zei

Hoi Adrie,
Wat een schitterende kaart heb je voor Hannie gemaakt.
Heel mooi papier en wat heb je die creatables creatief verwerkt.
De bloementoef is ook geweldig mooi.
Heel de kaart is super gaaf.
Nog niet wezen peuten,pijn nog niet minder.Hopelijk wordt het snel beter.

Groetjes Jannie.

Elly zei

Hoi Adrie,

Nou dit is echt wel een bjoetie joh. Prachtig!!!

groetjes, Elly

Tini zei

Adrie, wat heb je die mooi gemaakt zeg! Ik vind het echt zo mooi zo in een paar kleuren. In één woord Geweldig!

Gr. Tini

manuela zei

Hello Adrie,
Wow, wat een prachtige kaart heb je gemaakt ! Ook een hele leuke vorm en super mooie bloemen
en ze ook prachtig ingekleurd

liefs
Manuela

anita01 zei

Smakker de smak smak, van harte met je lieve vriendin Hannie....en ze boft maar met jou mooi's...geweldig leuk model en tja de tekst he, heerlijk gedaan hoor.

Lente groetjes,
Aniet xxx

Riet zei

Wowwww Hannie,wat een schitterende kaart,mooi papier zeg.
En wat heb je prachtige mallen gebruikt.

Liefs Riet.

Hannie Stoel zei

Jaaaa......deze kaart staat hier bij mij te pronken......ik vind hem echt mooi Adrie maar dat had ik al gezegd.

groetjessssss....

Sanne zei

Hoi!

Wat een mooie kaart!
Toen ik 'm thuis zag begreep ik er eerst niks van, maar na ff goed gekeken te hebben snapte ik 'm.
Jij trouwens ook nog bedankt voor je kaartje die je stuurde via de mail.

Groetjes, Sanne!

Unknown zei

Hallo Adri,
Je maakt mooie kaarten, Complimentje. Misshien wil je ook eens bij mij kijken.
marjonskaarten.blogspot.com
Liefs Marjon