woensdag 6 april 2011

Nog meer harten






Zoals ik bij mijn vorige kaart had gezegd , ben ik nog een kaart met
het doily hart gaan maken , die wat makkelijker was voor mijn vriendin.
Jaaaaa ze is al 71 hoor.....maar maakt nog steeds vrolijk kaarten,
en helpt mij op mijn .hobbymarkten
Alleen we hadden maandagavond dikke pech , want we kregen de
hartmallen niet door haar Trouvaille.
Wat we ook probeerden , niets hielp.
Ik gelijk in de pc geklommen en een mailtje naar Harlekino gestuurd.
Want daar hebben wij onze Trouvaille vandaan.
Wat denk je , binnen een uur antwoord (terwijl het al avond was)
met de mededeling , stuur hem maar op dan krijg je een nieuwe.
Kijk dat is nog eens service toch ?
De rest van de avond zijn we maar alvast de plaatjes gaan knippen
die er op moeten komen.
Morgen komt mijn vriendin hier , en gaan we de kaarten af  maken.
De paarse kaart had ik maandag al klaar , en de groene
heb ik gisteren afgemaakt.
Bij mij gingen de mallen er prima door,dus het lag gewoon aan de machine.
Het papier , de hoekjes en het groene plaatje zijn van Marianne Design.
De naam van het andere plaatje ben ik even kwijt.
Vanmorgen heb ik een bestelling van Crealies binnen gekregen , hierbij
zat één van de nieuwe rozetmallen.
Ga ik nu maar eens mee aan de slag.
Dankjewel voor het langskomen , en voor alle leuke reactie's
op mijn vorige kaart , ik lees ze met veel plezier.

18 reacties:

heidy zei

Hoi Adrie wat een leuke kaarten,en das inderdaad nog eens een service
Groetjes Heidy

Anda zei

Beide kaarten zijn superleuk geworden. Prachtige kleurencombinaties. Heb je de doilies gespoten of zijn ze ook verkrijgbaar in kleur?

Groetjes
Anda

Marianne Reijgersberg zei

Wat een mooie kaarten zijn het geworden. Mooie kleuren heb je ervoor gekozen. Ik heb de doily's ook besteld, maar niet het hart. Krijg bijna spijt, maar je kunt ook niet alles hebben. Dus kom ik maar bij jou naar de harten kijken.
Groetjes Marianne

Crealin zei

Hoi Adrie,

zo'n leuke kaarten, die harten zijn echt super en je hebt zo'n frisse kleuren gebruikt. Da's wel een goede service bij harlekino.

Groetjes,

Lins

Crealin zei

Hoi Adrie,

zo'n leuke kaarten, die harten zijn echt super en je hebt zo'n frisse kleuren gebruikt. Da's wel een goede service bij harlekino.

Groetjes,

Lins

Tinie zei

Wat een super leuke kaarten, helemaal in love zo te zien:) ze zijn echt schitterend!!!

Groetjes Tinie

Bep zei

Hoi Adrie,

Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt zo met die harten echt super.

Gr...Bep

Ellen zei

Hoi Adrie,

Prachtige kaartjes heb je weer gemaakt zeg. De doily harten zijn echt geweldig. Fijn dat je het apparaat terug kon stren naar Harlekino, dat maak je niet zoveel meer mee hoor.

Groetjes,
Ellen

Noriko zei

Hoi Adrie, wat zijn je kaarten weere erg leuk.
Ik vind ze erg mooi van kleur.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Tini zei

Echt heel schattig, de harten zijn ook zo mooi, ik denk dat ik er ook maar eens aan moet.

Gr. Tini

Anoniem zei

Hoi Adrie,wat heb je weer mooie kaarten gemaakt met je nieuwe mallen.
Ze zijn echt schitterend!!!!

Groetjes Jannie.

Marlies zei

Wat een prachtige kaarten!! Hele leuke details!
groetjes, marlies

Tinie zei

Mooie kaarten heb je gemaakt met de hartjes mal!!
groetjes Tinie

Karin zei

Hey Adrie,
Prachtige kaarten heb je gemaakt met hartendoily's. Dank voor je reactie en om op je vraagje te antwoorden:....misschien komt mijn zolder aan de beurt want vandaag zijn ze begonnen met een nieuwe dakgoot te plaatsen (hi, hi).
Groetjes,
Karin

Liefs Ineke zei

Hoi Adrie, wat kan jij toch ook mooie kaarten maken. Ik geniet er heel erg van. Geweldig zijn ze weer.

Gr. Ineke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ze zien er super mooi uit, alletwee de kaartjes.

groetjes jolande

Hannie Stoel zei

Wauw Adrie, die zijn ook weer heel mooi.....
Zo mooi he die harten....

groetjes, Hannie

scrapcreations-judith zei

Hallo Adrie,
Leuk dat je mijn blog heb gevonden en bedankt voor de lieve complimenten. Maar nu ga ik joun prachtige creaties ook in de gaten houden hoor.
Groetjes Judith