dinsdag 12 april 2011

Someone special



Aan de kleuren te zien zou je zeggen dat het een paaskaart is,
maar dat is niet zo.
Vorige week heb ik de nieuwe rozetmallen van Crealies gekocht met
nog een paar borderstansen.
Het is erg leuk om te doen die rozetten maken , maar je bent er best
wel even zoet mee.
Gisteravond was ik bij mijn vriendin Mia , en we begonnen vol
goede moed , maar zijn toch een groot deel van de avond met
de rozetten bezig geweest.
T'is effe peuteren , maar dan heb je ook wat.
Het papier heb ik uit van een stapel losse scrapvellen uit mijn kast , er stond
helaas geen naam op.
De bloem is ook van Creralies , evenals de hartjesrand.
Verder een Doily gemaakt met een mal van Cheery Lynn Designs,
wat roosjes , en de tekst is van Just Rite.
Het warme weer is helaas weer over , maar ja in april
kun je nog alles verwachten he ?
Ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden , en hoop dat ook te lezen.
Fijne avond verder.

11 reacties:

Hannie Stoel zei

Tja....van vind ik ervan.....mmmmm....'t gaat....

Grapje hoor, hij is super.
Ziet er toch wel heel mooi uit met zo'n rozet.

groetjes, Hannie

Tinie zei

Het ziet er schitterend uit zeg!!! En ook prachtige kleuren gebruikt!!

Groetjes Tinie

Marianne Reijgersberg zei

Wat een leuke kleurencombi is dit. En je rozetten zijn helemaal top.
Ik heb de mal ook, maar nog niet gebruikt, moet is snel eens gaan doen.
Groetjes Marianne

heidy zei

Oh dat ziet er wel heel mooi uit Adrie!
Groetjes Heidy

Marlies zei

Wat een prachtige kaart, super met de rozet!! ook hele mooie kleuren.
groetjes, Marlies

Noriko zei

Erg mooi gemaakt hoor.
Dit is weer eens wat anders!!
En erg mooi van kleur.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogdpot.com

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig, de doily is zo mooi en schitterende rozet, alles past heel mooi bij elkaar.

groetjes jolande

Anoniem zei

Wow wat een prachtige kaart Adrie.Ik ben helemaal weg van deze rozet super gaaf gemaakt hoor.

Groetjes Jannie

Riet zei

Wowwww Adrie,wat een schitterende kaart,prachtige kleur papier,mooie mallen.

Liefs Riet.

Karin zei

Wow Adrie,
Prachtige kleuren, schitterende layout, mooie details, ja, wat kan ik nog meer zeggen? Topkaart!!!
Groetjes,
Karin

Jopie zei

Mooi die rozetten en ik wil wel geloven dat het een pietewerk is.
maar je kaart is heel mooi.
groetjes jopie