maandag 2 mei 2011

RIMPELS



Een tijdje geleden heb ik deze tekst van Karin opgeslagen.
En iedere keer als ik hem tegen kwam dacht ik , wat een mooie tekst is
dat eigenlijk , maar wat kan ik er mee.
Toen ben ik maar eens gaan googelen , en kwam dit plaatje tegen.
Mooier kon niet zowel de rimpels als de handen staan er op.
Het kader waarachter ik hem geplakt heb , en de 
 blaadjes zijn gemaakt met een Martha Stewart pons.
De bloemen zijn van Crealies , en het papier is
van K&Company.
Verder zijn de groene delen bewerkt met Distress inkt Shabby Shutters,
en daarna met glimmer mist.
Dat laatste is helaas op de foto haast niet te zien.
Het is weer maandag , dus vanavond ga ik weer naar mijn
hobbymaatje Mia.
Ik denk dat we nog wat tasjes gaan maken,want volgende
week hebben we weer een .markt
Nu aan het werk , want de huishoudelijke plicht roept.
Ik heb er niet echt een hekel aan , maar zit toch liever
in mijn hobbykamer of atelier.
Fijne dag verder , en berichtjes lees ik met veel plezier.

15 reacties:

Neline zei

prachtige kaart en inderdaad een hele mooie tekst.
Veel succes met je voorbereidingen voor de markt.
groetjes
Neline

Hannie Stoel zei

Heel mooi Adrie.
Past dat even goed bij elkaar.....

groetjes, Hannie

Anoniem zei

Prachtige kaart Adrie en inderdaad hele mooie en ware tekst.
En wat heb je er een prachtig plaatje bij gevonden,kan gewoon niet beter.

Groetjes jannie.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw wat mooi, prachtige tekst en de foto past er perfect bij, mooi stijlvol kaartje.

groetjes jolande

Wilma zei

Hallo Adrie,
Wooooooow, wat is dit een MOOIE en LIEVE kaart en de tekst past precies bij het plaatje. Karin heeft hele mooie teksten en jij hebt er een SCHITTERENDE kaart mee gemaakt.
Liefs Wilma

Noriko zei

Hoi Adrie,
De tekst in combinatie met het plaatje past heel goed bij elkaar.
Zo is het een mooi geheel geworden.
Groetjes noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

heidy zei

Oh dit is zo mooi Adrie!!
Groetjes Heidy

Marlies zei

Wat een super mooie kaart!! Een hele mooie tekst en hele mooie afbeelding, super geheel!
groetjes, Marlies

Summer-design zei

Adrie,

Ben even langs je kaarten gewandeld,ze zijn allemaal prachtig,echt het bekijken waard!

Heb me aangemeld als volger,makkelijk en leuk.

Groetjes, Wietske

Sanne zei

Hoi Adrie!

Wat een grappig en leuk kaartje!
Plaatje is er wel goed bij gekozen zeg.
Paasbloemstuk is al weg. M'n vader is weer bezig geweest met z'n opruimwoede, haha.

Groetjes, Sanne!

Liefs Ineke zei

Adrie wat is dit mooi en een prachtige tekst.

Heel veel liefs van Ineke

Karin zei

Hello Adrie,
Je kaarten zijn telkens een revelatie. Leuk dat mijn tekstjes zo in de smaak vallen. Dat doet plezier om ze op jou prachtige kaarten te zien.
Groetjes,
Karin

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hallo Adrie,
Wat een originele kaart is dit.
Inderdaad een prachtige tekst en dan dat plaatje erbij! Echt super.
Mooie bloemen en leuk die rand om de handen heen.
Wilde ik volger worden, ben ik dat schijnbaar al?
Dus ik kom je weleens vaker bezoeken. Vind je Koninginnekaart ook zo leuk.
Groetjes Lida

Marianne Reijgersberg zei

Ik heb een aantal kaarten gemist, maar wat een mooie creaties zijn het geworden. Deze laatste is wel heel bijzonder, door de tekst maar ook door de mooie afbeelding erbij.Groetjes Marianne

anita01 zei

Och Adrie, zo mooi!!!!!

En je kader, ben er in love op, oepsie...gevaarlijk mooi gemaakt.

Ga door....geniet er zo van joh.

Warme groetjes,
Anita xxx