donderdag 14 juli 2011

Drie kaarten








Daar ben ik eindelijk weer , vorige keer schreef ik dat ik
een volle week had , nou dat duurde dus nog even voort.
Er kwam geen kaart uit mijn handen , en ook het plaatsen
van reactie's op jullie bloggen moest even op een laag pitje.
Maar ik heb gisteren hard doorgewerkt , ik zag bij Hannie op haar
comunitie een paar geweldig leuke geboortekaarten staan.
Daar ik effe snel wilde heb ik deze gewoon nagemaakt , maar
eigenlijk vooral omdat ik ze zo gaaf vind.
Ik heb er zelfs niets aan veranderd.
Dus alle eer gaat naar Hannie.
Ik heb hiervoor een nieuwe creatable van Marianne Design  ,
die is helemaal geweldig (vind ik )
De achtergronden heb ik geembost met een mal van de Cuttlebug,
en een mal van Craft concepts.
De plaatjes zijn van internet , en de tekstlabels zijn van Crealies.
En dan de kerstkaart , ja ja het zijn snelle kaarten dus maar
gelijk doorgegaan. Deze is geheel gemaakt van creatables
van Marianne Design , en alles is bewerkt met
Distress inkt Shabby Shutters.
Vanmiddag ga ik mijn best doen om weer eens bij jullie
lang te komen , en een reactie te plaatsen.
Eerst ga ik sokken aan doen , want ik krijg koude voeten , is
ook niet normaal he , als je naar buiten kijkt.
Meestal zeggen wij bloggers dan , dat is goed hobbyweer ,
maar hier wordt ik echt niet vrolijk van.
Toch een fijne dag verder , en ik ga mijn best doen
om wat meer te plaatsen.

13 reacties:

Noriko zei

Hoi Adrie,

Wat een geweldige leuke kaarten heb je gemaakt.
De geboorte kaarten vin dik het mooist.
SUPER!!
EN tja dan dat weer, ik stop er maar over want ik wordt er gewoon verdrietig van en dan hebben we nog en meer water!!

Lieve groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspto.com

Wilma zei

Hallo Adrie,
Waar je de inspiratie vandaan haalt maakt niet zo veel uit.....ben natuurlijk ook bij Hannie gaan kijken. Toch heb jij er, al is het een kleine, eigen draai aan gegeven en ik vind ze SUPER. Ook je snelle kerstkaart is heel erg MOOI.
Liefs Wilma

Tinie zei

En of ze geweldig zijn, ze zijn gewoon superrrr!!!

Groetjes Tinie

heidy zei

Ze zijn prachtig Adrie!
Groetjes Heidy

Lenie Hempen zei

Hoi Adrie

Wat heb je prachtige kaarten gemaakt.
Ze zijn zo lief.
En super mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

Elly zei

Het zijn weer allemaal beauties Adrie. Ben ook bij Hannie op d'r community geweest en die zijn ook super. Prachtige mal joh, ik had het eigenlijk niet willen doen, maar ik geloof dat het toch weer geld gaat kosten ;-)

groetjes, Elly

Unknown zei

Hoi Adri het zijn inderdaad mooie kaartjes geworden vooral die babyplaatjs komen bekend voor in mijn jeugd had je daar schilderijtjes van volgens mij. Ja het weer is wel goed om te knutselen maar lig toch liever in de zon.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Riet zei

Ohhh wowwww Adrie,Wat een schitterende kaarten.
Die baby kaarten ohhh wat mooi,die plaatjes beeldschoon.
Ik had vroeger daar lijsten van in de babykamer van de kinderen.
Beeldschoon meis.

Liefs Riet.

Summer-design zei

Oh, prachtig deze kaarten, zo lief!
Het weer is toaal omgeslagen, lijkt wel herfst, niet leuk, maar de zomer duurt nog even dus de kans op mooi weer is nog aanwezig.

Groetjes, Wietske

Crealin zei

Hoi Adrie,

je kaartjes zijn heel nostalgisch, echt mooi gemaakt.
Die nieuwe creatables zijn echt tof he, ook leuk om een aantal kerstkaarten samen te maken want daar kan je nooit genoeg van hebben :-)

Groetjes,

Lins :-)

Anoniem zei

Hoi Adrie,wat een geweldig mooie kaartjes heb je gemaakt.Prachtige plaatjes en heel mooi met deze creatables.
Is het bij jullie ook zo nat wat een weer zeg.echt bagger.

Fijn weekend en maar hopen dat aug heeeeel mooi wordt.

Groetjes Jannie.

Liefs Ineke zei

Wat zijn je kaarten schitterend mooi Adrie. Groetjes en veel liefs van Ineke

Hannie Stoel zei

Mooooooi he deze mallen en plaatjes.....

Kijken of er deze week nog tijd is voor een bakkie......
Morgenmiddag weer richting Zwijndrecht want m'n vader ligt ook weer in het ziekenhuis.....

groetjes, Hannie