vrijdag 27 januari 2012

Geslaagd





Deze week heb ik helaas niet zo veel tijd gehad om 
een kaart te maken , maar ééntje is toch nog gelukt.
De kaart is voor onze schoondochter , die is geslaagd
voor haar diploma oncologie verpleegkundige.
Ik vind het nogal  een keuze , maar ze heeft hier ,ondanks 
dat ze pas 23 is , haar plek gevonden.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Papermania.
Zuster Tilda is ingekleurd met copic's en uitgestanst
met een nestabilitie.
De grote roos , de blaadjes en
het label zijn van Spelbinders.
De tekst is van Marianne Design , en de achtergronden
 zijn gemaakt met een emboss mal
van de boekenvoordeel winkel.
De asters , de harsbloem en de pareltjes
zijn uit onze webwinkel.
Ik wens jullie een fijn weekend , dat net zo 
zonnig is als vandaag , en bedankt 
weer voor het langskomen , en de leuke reactie's




18 reacties:

hennie zei

Mooi kaartje Adrie en een mooie prestatie van je schoondochter.
Gefeliciteerd met allebei!
Jij ook een fijn weekend en groetjes hennie.

Tinie zei

Wat heb je een super kaart voor haar gemaakt, heel persoonlijk en alles match met elkaar!!!

Groetjes Tinie

Summer-design zei

Ben blij dat je schoondochter deze keus heeft gemaakt, zwaar dat wel, maar ze zijn ook zo hard nodig! Op die manier iets voor mensen kunnen betekenen, ik neem mijn petje er voor af. Vind je kaartje heel leuk, mooi gemaakt hoor, daar zal ze vast blij me zijn.

Gr, Wietske

corryskaart zei

hoi adrie
een erg leuke en mooie kaart voor je schoondochter en zeker verdient na zo zware opleiding!
groetjes van corry

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, pittige opleiding en knap dat ze het heeft gehaald, gefeliciteerd.

groetjes jolande

Liesbeth zei

Mooi gemaakt Adrie, dat zal je schoondochter vast ook een toepasselijk kaartje vinden.
gr. Liesbeth

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Adrie.
Echt schitterend.
Wat een prestatie van je Schoondochter.
Echt super knap.

Gr Leny Hempen

Anoniem zei

Hoi Adrie,wat een mooie kaart heb je voor je schoondochter gemaakt.
Feliciteer ze maar van me en ik vind het een super prestatie.
Ik wens ze heel veel succes en kracht en geduld en net zoals Wietske het zegt ze zijn zo hard nodig.
Wens jou ook een heel fijn weekend,
Groetjes Jannie

marja zei

Wat een super mooie kaart heb je voor je schoondochter gemaakt Adrie!! Dat heeft ze zeker verdiend!

Lieve groetjes Marja.

Liefs Ineke zei

Wat een mooi kaartje Adrie. Schitterend gedaan meid. Heel veel liefs van Ineke

Marlies zei

Wat een mooie toepasselijke kaart heb je gemaakt! Heel erg mooi!! groetjes, Marlies

Marianne Reijgersberg zei

Wat een leuke kaart. Leuk dat je hem zo persoonlijk hebt gemaakt.
Groetjes Marianne

Tini zei

Die is echt heel leuk, wat een prestatie van je schoondochter, inderdaad wat een keuze, vaak heel moeilijke momenten met zulke patiënten! heel moedig hoor!

Groetjes Tini

Unknown zei

Prachtige kaart Adrie en wat knap dat ze het gehaald heeft en dan zo,n mooi kaart ontvangen is geweldig.

Lieve groetjes Suze

Crealin zei

Hoi Adrie,

zo'n mooi en heel persoonlijk kaartje, alles is zo zorgvuldig uitgezocht.
Felicitaties voor je schoondochter!

Groetjes,

Lins

Martha zei

Hoi hoi Adrie,
van harte gefeliciteerd met je schoondochter,
ik praat momenteel uit ervaring, ik heb te maken met een mammacareverpleegkundige, ik ben er heel erg over te spreken zoals ik begeleid word!
Prachtige details te zie op je kaartje!
Groetjes van Daatje

Anoniem zei

een heel mooi gepast kaartje.

groetjes Rebecca

Sanne zei

Hoi Adrie!

Wat een mooie kaart zeg!
Mooie kleuren ook!

Groetjes, Sanne!