dinsdag 17 januari 2012

Verjaren





Gisteravond ben ik lekker aan de hobby geweest met Mia.
Eindelijk één van mijn nieuwe MD mallen gebruikt.
Het model van de kaart had ik gezien bij Astrid , vond
hem erg leuk dus op mijn eigen manier na gemaakt.
Het papier is van Pion , dat komt bij doe@ding vandaan.
Daar ben ik met mijn andere vriendin Hannie afgelopen
zaterdag lekker wezen shoppen.
Doe@ding bestond die dag 5 jaar , en gaf ook nog
extra korting , hoe leuk is dat.
De rand aan de linkerkant is gemaakt 
met shapeabilitie parisian accents.
De vlinder is ook van Marianne Design.
De tekst is van internet , en het randje er omheen
is van Leane creatief.
Het kantje en het lint komt uit voorraad , maar de
kleur is op de foto helaas minder mooi als in het echt.
Op de foto is de kleur heel anders , echt
jammer , want het past zo mooi bij de kaart.
Maar ja , je kunt niet alles hebben he ?
In mijn vorige post schreef ik dat op die dag de
nieuwsbrief van onze website die dag zou
worden verstuurd.
Dit is helaas maar gedeeltelijk gelukt ,lang
leve de geweldige programma's , ze beloven
alles , maar werken ho maar.
Nu is mijn man handmatig 600 nieuwsbrieven aan
het versturen , tja je moet wat he ?
Hopelijk is alles bij de volgende nieuwsbrief opgelost.
Maar de aanhouder wint , dus we geven niet op.
Leuk dat je (weer) bent langs geweest.
En ik heb de reactie's op mijn laatste post ,
met heel veel plezier gelezen.

20 reacties:

Noriko zei

Hoi Adrie,

Ik heb je nieuwsbrief ik goede orde ontvangen.
Bedankt daarvoor!!

Je kaart is super, wat mooi met deze mal.
Een heel chique geheel is het geworden.
Super hoor!!

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Neline zei

Ik vind het een errruuug sjieke kaart geworden. Heel mooi zo in deze kleur.
groetjes
Neline

corryskaart zei

hoi adrie
wat een geweldig mooie kaart en je nieuwsbrief ontvangen maar probeerde een bestelling te plaatsen maar dat ging om de een of andere reden niet,dus gaat morgen nog een poging wagen:-))
groetjes van corry

Tinie zei

Heel bijzonder deze kaart, prachtige mallen gebruikt, een super stijlvolle kaart!!!

Groetjes Tinie

jans zei

wat een mooie kaart schitterend grt jans

scrapcreations-judith zei

Wat een geweldige kaart, heel erg stijlvol. De mal is ook mooi hé, kon het niet laten om er ook een te bestellen.
Groetjes Judith

Liesbeth zei

Wat een mooi kaartje Adrie.
gr.Liesbeth

Lenie Hempen zei

Wat is hij geweldig mooi Adrie.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Unknown zei

Wauw wat een schitterende kaart Adrie echt heel sjiek en zo mooi in deze kleuren.
bedankt voor de nieuws brief heb hem van de week goed ontvangen.

Lieve groetjes Suze

heidy zei

Oh wat een juweeltje Adrie,prachtig!
Groetjes Heidy

Willie zei

Wat een beauty Adrie,een hele mooi kaart,je kan met deze mal zoveel moois weer maken.

groetjes Willie

Hannie Stoel zei

Supermooi Adrie,

groetjes, Hannie

Lena zei

Hallo Adrie.
wat een schitterende kaart heb je gemaakt.

groetjes Lena

marja zei

Wooow Adrie wat een chique kaart, schitterend!

Lieve groetjes Marja.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat mooi, ziet er sjiek uit.

groetjes jolande

Wilma zei

Hallo Adrie,
Ook zonder een perfecte foto is dit al een GEWELDIGE kaart.
Kan je man 600 + 1 nieuwsbrief versturen, want dan hou ik me aanbevolen.
Liefs Wilma

Tini zei

Wat een prachtig kaartje weer!
Heel mooi.
Gr. Tini

corrie zei

hallo adrie je kaart iserg mooi gemaakt super groetjes corrie

Marlies zei

Een super mooie chique kaart! het Pion papier is al zo mooi en dan in combinatie met de prachtige mallen is het een super geheel! Heel erg mooi gemaakt!! groetjes, Marlies

Martha zei

Hoi hoi Adrie,
allereerst hartelijk bedankt dat je volger bent geworden en een lief en warm berichtje hebt achtergelaten!
Natuurlijk heb ik ook op jouw blog gesnuffeld en ik moet zeggen mooie dingen gezien!
ik word jou volger!
Groetjes en tot snel van Daatje