dinsdag 8 mei 2012

Boekkaart









A.s zaterdag is er een hobbymarkt in de Grote Kerk hier
in Brouwershaven.
En uiteraard zijn wij ook weer van de partij.
Dus ben je , of woon je in de buurt , kom gezellig
even langs , er is weer heel veel te koop.
Het hobbyen staat altijd op een laag pitje als we een markt hebben , want
er moet erg veel geteld en ingepakt worden.
Maar tussen de bedrijven door heb ik deze boekkaart
toch nog weten te maken.
Het mooie papier is van Maja Design , en de vierkante
doily's van Cheery Lynn.
De grote bloem is van Spelbinders ,  de rozet
eronder en het label aan de binnenkant zijn
van Marianne Design.
Het geurzakje in het boek komt bij de Wibra vandaan.
Vanavond ga ik proberen om weer wat reactie's
op jullie blog's te plaatsen , maar nu eerst verder
met inpakken , effe diep zuchten en het is al weer zaterdag.
Hebben jullie vast geen last van he , tijdgebrek pffffffff.
Fijne dag verder


20 reacties:

Liesbeth zei

Wat een mooi geheel is dit, succes met inpakken en de verkoop komend weekend.
gr. liesbeth

hennie zei

Mooi Adrie, veel werk ook.
Maar dan heb je ook wat!
Succes op de markt, geniet ervan.
Lieve groetjes hennie.

Neline zei

Wat een prachtige boekkaart heb je gemaakt! Heel mooi geworden.
Veel succes as zaterdag!
groetjes
Neline

heidy zei

Wat een mooi kaartje Adrie!
En veel plezier met inpakken!
Groetjes Heidy

corryskaart zei

hoi adrie
wat een geweldig mooie boekkaart in deze kleuren!
groetjes van corry

Martha zei

Hoi hoi Adrie,
tja... hahaha alles is ook zo leuk!
ik heb dat ook wel, ik moet kiezen tussen leuk en leuk, anders kom ik inderdaad ook in tijdnood.
Voor je het weet zit je met stress en dat wil ik dus niet!
Je boekkaart vind ik toppie gemaakt!
Groetjes van Daatje

Martha zei

oeps sorry,
heel veel succes op de markt!
groetjes van Daatje

Elly zei

Mooie boekkaart Adrie!!

Succes op de markt hoor, ik hoop op mooi weer voor jullie!!

groetjes, Elly

Wilma zei

Hallo Adrie,
Wat een MOOIE boekkaart is dit en wat heb jij al die verschillende mallen MOOI weten te combineren.
Brouwershaven is net ietsje te ver, maar heel veel succes gewenst.
Tijdgebrek???.....daar heb ik geen tijd voor om over na te denken ☺☺☺.
Liefs Wilma

marja zei

Wat een geweldig mooie boekkaart Adrie!!! Prachtig van kleur!

Lieve groetjes Marja.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi Adrie en wat zal het lekker ruiken.

groetjes jolande

Riet zei

Wowwww Adrie,wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Lenie Hempen zei

Wat weer een pracht Adrie.
Echt schitterend.
Heel veel succes op de markt.

Gr Leny Hempen

Crealin zei

Hoi Adrie,

wat heb je een toffe boekkaart gemaakt en dat papier is echt heel mooi!
Veel succes op het marktje :-)

Vele groetjes,

Lins

Marianne Reijgersberg zei

Wauw Adrie, een schitterend geheel. Alles is weer zo mooi op elkaar afgestemd. Daar ben je echt een kanjer in.
Groetjes Marianne

Anoniem zei

Hoi Adrie, wat een mooie boekkaart heb je gemaakt.
prachtig zo in het paars.
wens je zaterdag hele goede verkopen,gelukkig geven ze goed weer af want met die plensbuien van vanmorgen zou het niet veel worden denk ik.

groetjes Jannie

Hannie Stoel zei

En.....ben je al uitgeteld? Letterlijk of figuurlijk......

Heel mooi, je boekkaart.

Tot zaterdag,
groetjes, Hannie

Anoniem zei

een heel mooie boekkaart dat je gemaakt hebt.

groetjes Rebecca

Angélique zei

Je maakt mooi kaarten Adrie, bedankt dat je volger bent geworden op mijn blog. Deze boekkaart staat ook nog op mijn verlanglijstje ach tijd.....
Groetjes Angelique

Anoniem zei

Hoi Adrie,hoe was het zaterdag?
Wij hadden smorgens nog wat regen en later klaarde het gelukkig weer op.
Nog iets leuks gehad met moedertjes dag?

Moet je hier eens kijken hoe mooi het daar is.

En jij woont daar gewoon.(lol)

http://www.flickr.com/photos/bracomfotografie/7198227510/in/photostream

Groet Jannie