woensdag 4 juli 2012

Boekkaart en cadeautjes









Afgelopen zaterdag was ik jarig , en ben enorm verwend met
heel veel hobbyspulletjes.
Ben er maandag direct mee aan de slag gegaan en heb er
deze boekkaart mee gemaakt.
Het papier is van Pion , en ik heb alles bewerkt met
Distress inkt Rusty Hinge en Vintage Photo.
De labels zijn van Graphic 45 .
De geweldig bloem en de blaadjes er onder , zijn van
een nieuwe mal van Cheery Lynn, istie niet super ?
De briefkaart is een stempel van Marianne Design , en
heb ik gestempeld met div. kleuren Distress markers.
De pareltjes en de camee zijn weer uit
onze eigen webshop.

Hier nog een foto van mijn nieuwe aanwinst.





Super toch , verder heb ik ook nog de Big Shot gekregen ,
een heeeeerlijk luchtje , sieraden , en diverse orchideeën.
Nou daar wil je wel een jaartje ouder voor worden toch ...........
Zal in mijn profiel ook maar gelijk mijn leeftijd veranderen,
anders zou je denken dat ik altijd 57 blijf.
Morgen ga ik met mijn man naar Den Haag , naar de 
musical  "Wicked" , heb er erg veel zin in.
Leuk dat jullie zijn langs geweest , en ik hoor graag
wat jullie van mijn boekkaart vinden.


17 reacties:

Willie zei

Heel mooi kaartje Adrie,en zo kun je wel 1 keer per jaar jarig zijn,je bent echt verwent met al die mooie hobbyspullen en de andere kado's.

groetjes Willie

Anneke klerks zei

prachtige spulletjes heb je voor je verjaardag gekregen!!
veel plezier ermee, en je boekkaart is ook grandioos mooie geworden
veel plezier bij de muzical

liefs anneke

Doutzen zei

Hoi Adrie,
Zo jij bent goed verwend met je verjaardag!
Erg mooie mallen, stempels enz.
Je boekkaart is heel mooi geworden.
Liefs, Doutzen

Wilma zei

Hallo Adrie,
Allereerst nog Van ♥-e Gefeliciteerd met je verjaardag. Enneh.....zo zou ik wel vaker jarig willen zijn ☺☺☺.
Je boekkaart is PRACHTIG.
Veel "Wicked" plezier.
Liefs Wilma

Liesbeth zei

Gefeliciteerd hoor Adrie, en wat een verwennerij op die foto's.
Je boekkaart is ook weer prachtig.
gr. Liesbeth

Hannie Stoel zei

Prachtige kaart Adrie.
En wat een leuke cadeaus, jij kan er weer ff tegen......

groetjes, Hannie

Lenie Hempen zei

Als nog van harte gefeliciteerd met Je verjaardag Adrie.
Wat een prachtige cadeau's heb Je gekregen.
Je boekkaart is prachtig mooi.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Tinie zei

Gefeliciteerd Adrie!!! En wat een kado's zeg!!! Super die boekkaart, prachtige kleuren en details!!!

Groetjes Tinie

Sandra zei

wat een superspulletjes heb je gehad zeg en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En ik vind je nieuwe boekkaart ook erg mooi geworden, mooi kleuren heb je gebruikt
gr sandra

corryskaart zei

hoi adrie
gossiepossie wat ben jij verwend met je verjaardag met al die prachtige hobbyspulletjes,dus we kunnen nog meer van je verwachten want die boekkaart is geweldig!
groetjes van corry

Astrid Schipper zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat een mooie boekkaart heb je gemaakt. Super.

Groetjes,
Astrid

Martha zei

Hoi hoi Adrie,
wat ben je verwend zeg!
Prachtige mallen!
Je boekkaart is ook heel erg mooi geworden,
de rand aan de binnenkant vind ik ook erg mooi,
ook je bloempjes zijn prachtig!
Groetjes van Daatje

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Adrie,heel mooi papier zeg.

Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Meis jij bent heel goed verwend zeg.

Liefs Riet.

Anoniem zei

hele leuke spullen dat je dekregen hebt en je boekkaart is prachtig!

groetjes Rebecca

Lia zei

Beetje laat, maar alsnog van harte hoor, een schitterend boekkaart heb je gemaakt, heb je de binnenkant met een pons gedaan? Een around pons? En je hebt gave spulletjes gehad zeg,
groetjes Lia

Cristel zei

Hallo Adrie, nou de boekkaart is fantastisch mooi. Cristel

Cristel zei

Hallo Adrie, nou de boekkaart is fantastisch mooi. Cristel