zaterdag 20 april 2013

Allemaal doosjes











Zo heb je niets , zo heb je alles.
Vier creaties', in één post.
Dit doosje ben ik onlangs tegen gekomen , en
vond het erg leuk.
Toen mijn vriendin Mia en ik er mee aan de slag gingen ,
waren we niet te stoppen.
Resultaat , 4 leuke cadeaudoosjes.
De gebruikte materialen spreken voor zich denk ik ,
maar mocht je vragen hebben , mail mij gerust.

Wij hebben besloten om het merk Spelbinders en Cuttlebug
uit het assortiment van onze webwinkel te halen.
En omdat onze koningin 33 jaar ons land heeft geregeerd,
geven wij 33 % korting op beide merken.
Maar wees er snel bij , want op is echt op.
Je kunt ze hier vinden.
Fijn weekend allemaal

5 reacties:

Hannie Stoel zei

Supermooie doosjes!

groetjes, Hannie

Lia zei

Geweldige mooie doosjes, heb ook plannen om er een paar te maken,
groetjes Lia

Marian zei

Super leuke doosjes en je hebt mooie mallen gebruikt
gr marian

Riet zei

Wat een schitterende doosjes Adrie.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Prachtige doosjes dat je hebt gemaakt Adrie!

groetjes Rebecca