donderdag 13 mei 2010

Snelle kaarten














Als ik een markt heb , maak ik vaak één kaart drie keer hetzelfde , althans de opzet blijft
hetzelfde alleen gebruik ik andere kleuren en andere mallen of ponsen.
Ook het stempelafdrukje is verschillend , dit werkt lekker snel als je meerdere kaarten moet maken.
Vaak gaat de meeste tijd zitten in het verzinnen van een nieuw model. Bij deze drie heb ik cricut papier
gebruikt van Provo Craft en de stempelafdrukjes heb ik ingekleurd met de copic's. Het papier achter de plaatjes
heb ik eerst geembost met een cuttlebugmal , en daarna bewerkt met inkt.
Hier en daar wat knoopjes of een bloemetje en klaar.
Ik hoop dat het zaterdag gezellig druk gaat worden.
Fijne dag verder , en dankjewel voor het langskomen.




2 reacties:

Riet zei

Wat een prachtige kaarten weer Adrie.

Liefs Riet.

Hannie Stoel zei

Mooie kaarten Adrie.

Tot zaterdag,
groetjes, Hannie