zondag 9 mei 2010

House Mouse









Mijn buurvrouw is 65 geworden , dus gaat met pensioen , alhoewel echt met pensioen ook weer niet
want ze blijft nog wel enkele dagen werken . Maar deze kaart laat zien dat je ook af en toe aan
jezelf moet denken. Deze House Mouse geniet heerlijk tussen de druiven. Het papier dat ik gebruikt heb is wederom
van Tilda , en het frame is van Marianne Design. De rand heb ik geponst met een Martha Stewart pons , en
de tekststempel is ook van Marianne Design. Een en ander heb ik bewerkt met Distress inkt Milled Lavender.
De stempel heb ik ingekleurd met de copic's.
Een hele fijne zondag verder , en voor alle moeders een fijne moederdag.



1 reacties:

Monique Lokhorst zei

Hallo Adrie,

Wat een schattige kaart is dit. Ik vind de kleuren en je design super gaaf! Ik zag op mijn blog dat je volger bent geworden. Nieuwsgierig als ik ben, kijk ik dan even bij mijn nieuwe volger op het blog. Ik zag dat je ook Doe@ding volgt. Daar ga ik op 8 en 9 oktober workshops geven. Wie weet treffen we elkaar daar een keer!
Voor nu wens ik je een heel gezellig weekend!

Vee liefs,
Monique.