zondag 16 mei 2010

Baby jongen



Mijn kaartenmolen in eetcafe 't Opstapje in de Osse begint aardig gaten te vertonen.
D.w.z. er worden aardig wat kaarten verkocht , de eigenares vroeg om geboortekaarten , want
die waren op. Afgelopen week heb ik natuurlijk niet zo veel tijd gehad , omdat ik gisteren een
markt had. Daar hebben we trouwens leuk verkocht , maar het was er zo verschrikkelijk koud
dat ik blij was dat  het vier uur was. Het is n.l. een hele oude  , grote en hoge kerk.
Het is daar altijd koud ook in de zomer. Maar goed ik heb er toch alvast één kunnen maken.
Het papier is van baby block van Avec , de stempel is van House Mouse , en die heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
Daarna heb ik hem uitgestansd met een ovale nestabilitie , en bewerkt met Distress inkt.
De letters en de speld komen uit mijn voorraad leuke dingetjes.
Nu nog een meisjeskaart , maar eerst moet ik alle spullen van de markt nog opruimen.
Niet zo'n leuk klusje maar het hoort er nu eenmaal bij.
Hele fijne zondag verder , en dankjewel voor het langs komen.


2 reacties:

Willie zei

Leuke babykaart Adrie,en het papaier is al een "oudje"heb er ook nog wat van liggen.
Maar wel fijndat je gisteren leuk verkocht hebt,ben ook al eens in de kerk in Brouw geweest,toen stond Hannie Stoel er ook.

groetjes Willie

Riet zei

Ohhh wat een schitterend kaartje,lief die stempel,heel mooi papier.

Liefs Riet.