donderdag 20 mei 2010

Nieuwe woning




Dit stempelafdrukje had ik al heel lang liggen , maar er nog niets mee gedaan.
En dan is een verhuiskaart natuurlijk voor de hand liggend. Eigenlijk weet ik niet waar de stempel van is ,
maar vanmiddag ga ik toch naar de vriendin waar ik hem van gekregen heb , dus
gelijk maar even vragen. Het papier dat ik gebruikt heb is van Avec deco design colors , en van
K&Company Berry Sweet. Ik heb voor de rand een Martha Stewart pons gebruikt.
Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met de copic's en is uitgestansd met nestabilitie label ten.
De lichtgroene kleuren zijn van Distress inkt Shabby shutters.
Een fijne dag verder , en tot de volgende keer.





3 reacties:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Adrie.

Liefs Riet.

Hannie Stoel zei

Mooie kaart weer Adrie.
Tja....ik was gisteren het liefst met m'n nieuwe stempels aan de slag gegaan maar ik moest m'n kaart voor de MD challenge blog nog maken...daar wacht ik altijd veels te lang mee zodat ik nogal eens in de knoei kom.
En vandaag visite gehad, is net weg dus ik ga m'n eerste kaart afmaken zodat je hem morgen kunt zien.
groetjes en tot morgen....

anita01 zei

Hai Adrie,

Je heb een geweldig gaaf kaartje gemaakt, en ja ja die stempel is erg leuk hiervoor, tuurlijk kijk ik naar jullie uit in oktober, gaaf hoor. Word genieten van 10.00 uur tot 15.00 uur En heb je een waterkwastje neem je hem dan mee?

Groetjes ook aan Hannie,
Anita.