donderdag 11 november 2010

Trouvaille





Ik zat er al een poosje aan te denken om een tweede Cuttlebug
aan te schaffen.
Als ik een markt heb moet ik nogal veel uitdraaien en daarna embossen.
Je bent dus constant bezig met het omwisselen van de platen.
Ik heb een poosje de Cuttlebug van mijn vriendin te leen gehad,
omdat die toch in het gips zat (is er weer uit gelukkig).
Dat beviel me eigenlijk wel , met de één snijden , en met de
ander embossen.
Maar na wat internetten kwam ik toch uit op de Trouvaille.
Hij is wel wat duurder , maar je kunt er veel mallen tegelijk op kwijt ,
aangezien de platen van A4 formaat zijn.
Dus ik heb hem gisteren besteld bij Harlekino , daar is hij in
de aanbieding.
En vandaag al in huis , is dat snel of niet ?
Ik koop hier wel vaker , de service en de levering is er geweldig.
Buiten is het vreselijk rotweer , dus prima weer voor de hobby.
Ga gauw met mijn nieuwe aanwinst aan de slag.

5 reacties:

Willie zei

succes met je nieuwe aanwinst,en veel hobbyplezier,het is er goed weer voor.

groetjes Willie

Hannie Stoel zei

Moet niet gekker worden met jou. Van de week zei je nog dat je geen brood zag in zo'n ding.....
Maarrree.....veel plezier ermee hoor, ga hem maar gauw uitproberen, als ie nou goed bevalt dan weet je het zeker wel..........

groetjes, Hannie

Riet zei

Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst Adrie.

Liefs Riet.

anita01 zei

Hij is super licht en staat als een huis....ja hoor, een topper.
Heb hem nl. ook....en werkt zo goed. Helaas weet ik niet hoe de sizzix erdoor kan, weet jij dit?
Dan graag mail whahaha.

Wat heb je weer een mooi's gemaakt zeg, wauw...complimentjes...

Warme groetjes,
Aniet...die nog even van je mooie tasje heeft genoten!

Anoniem zei

Wow wat geweldig gaaf ziet dat er uit.
En je heb helemaal gelijk soms wordt je echt simpel van dat snijden en embossen je blijft wisselen.

Ik heb al gezegd ik koop geen mallen meer alleen ponsen maar ja dat wordt het ook niet want er zoveel mooi mallen.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Fijn weekend Jannie.