woensdag 10 november 2010

Christmas post



Gisteren nog even een kerstkaartje gemaakt.
De geruchten doen dat de tnt rond kerst gaat staken , dus zei mijn
vriendin moeten we snel onze kerstkaarten afmaken, en ze
eerder op de bus doen.
Ik kwam dit stempelafdrukje tegen in mijn voorraadje , maar heb
eigenlijk geen idee waar hij van is.
Ik vond hem wel leuk , en heb hem ingekleurd met de copic's.
Het papier is weer van Papermania , de rand is geponst met een
Martha Stewart pons , de sterretjes die daar uit vielen
heb ik linksonder geplakt.
De pareltjes er in zijn gemaakt met een perlen-pen.
De tekststempel en het blad er onder is van Marianne Design.
Leuk dat jullie langs zijn geweest , en graag tot de volgende keer.

2 reacties:

Hannie Stoel zei

Mooie kaart Adrie.
Heel mooi ook weer dit scrappapier.
Zou ik ook wel willen hebbe......haha......

groetjes, Hannie

Anoniem zei

Hoi Adrie wat een super leuk kaartje.
Mooi papier. En een prachtige Martha S rand.
Wat een weer hé geef mij maar zomer.
Is het bij jullie nog te doen?
Ik ga een dagje onderduiken voor de storm.

Groetjes Jannie.