zondag 2 oktober 2011

Mo Manning


Eigenlijk hou ik niet zo van kerstkaarten in rood en groen ,
maar op de demodag bij doe@ding heb ik toch twee
paper pack's  gekocht met hoofdzakelijk rood en groen.......
Hoe dwars kan een mens zijn .
Deze kaart heb ik gemaakt met het papier van Forever Friends
"Santa's on his way".
En zoals jullie zien hardstikke rood.
De digi is van Mo Manning , er zijn vier verschillende van ,
ik heb er drie gekocht , en vind ze zoooo leuk.
De kerstbal is bewerkt met een perlen pen , en de bontrandjes
heb ik bewerkt met Liquid Appliqué , en daarna
met stickels.
De bloem is een creatable van Marianne Design , en de takjes
er achter ook , zijn pas nieuw en errug leuk.
Verder een nestabilitie en een mal van Nellie Snellen.
De tekst is gemaakt met Just Rite letters.
Nu aan de slag met de nieuwe stempels van Don & Daisy.
Ik heb het boekje op de demodag gekocht , en morgen
komt mijn vriendin Mia om te hobbyen , en zal
ik toch alvast wat bedacht moeten hebben.
Maar ik denk dat ik inspiratie genoeg uit het boekje
kan halen , dus dat moet lukken.
Fijne "zonnige" zondag verder , en fijn dat je
(weer) bent langs geweest.

15 reacties:

Summer-design zei

Hallo Adrie,

Tradionele kerstkleuren kunnen altijd, maar evengoed zijn andere kleuren mooi. Vind deze kaart supermooi,en dat stempeltje is ook prachtig, mooi ingekleurd!

Groetjes, Wietske

Lenie Hempen zei

Hoi Adrie

Dit is een super lief kaartje.
Echt schitterend.
Heb verder een fijne zondag.



Gr Leny Hempen

Liesbeth zei

Mooi hoor, erg mooi geheel en de afbeelding is ook geweldig.
gr. Liesbeth

Neline zei

Wat een super lief kaartje en een hele leuke digi,
veel plezier met het Don @ Daisy boekje!
groetjes
Neline

Marianne Reijgersberg zei

Hij is helemaal geweldig. OOk al in die in rood en groen. Ik ban ook fan van deze little elfs. Ik vind het schitterend papier zo bij deze stempel. En je pearlen puntjes vind ik top.
Groetjes Marianne

heidy zei

Hoi Adri,ik begrijp helemaal wat je bedoelt haha,maar hij is weer super hoor!
Groetjes Heidy

Liefs Ineke zei

Hoi Adri wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt. Heel veel liefs en groetjes van Ineke

Hannie Stoel zei

Heel mooi Adrie al is tie dan rood haha......
Grappig stempelafdrukje.

groetjessssss....

Anoniem zei

Hoi Hoi, wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
Echt gaaf zeg.
Ik ben echt ouderwets ik vind rood groen echt kerst.
Een roze kk zal ik haast nooit maken, wel blauw dat mooie ijsblauw vind ik prachtig.
Gezellig dat Mia morgen weer komt hobbyen. doe ze de groetjes maar van me,en veel plezier morgen.
Groetjes Jannie.

corryskaart zei

hoi adrie
ben blij om traditionele kleuren te zien,andere kleuren vind ik ook prachtig maar ik zie in de oude kleuren erg veel warmte
groetjes van corry

Riet zei

Schitterende kaart Adrie,leuk afdrukje,mooi papier en details.

Liefs Riet.

Marlies zei

Een hele mooie kerstkaart ook de kleuren vind ik mooi en een schattige digi! Een super geheel!
groetjes, Marlies

Hanneke zei

Je kunt er wel niet echt van houden, maar ik vind het mooie kleuren zo! Mooi gemaakt!

Op mijn blog staat een candy, misschien heb je interesse.

Tini zei

Hoi Adrie,
Wat heb je weer mooie creaties, lek die stempelafdruk.
de vorige creatie vind ik echt heel leuk!

Fijn dat mijn pakje al op de post is, wel heel snel zeg! Ben benieuwd.

Groetjes Tini

Angela zei

Hallo Adrie

Wat een schitterende kaart en leuke stempel.

Groetjes Angela