donderdag 6 oktober 2011

Twee keer kerst




Dit label heb ik afgelopen week met Mia gemaakt.
Zoals jullie ondertussen wel weten ,  Mia houdt van makkelijk , en niet te veel.
De kaart zoals op de bovenste foto vond zij prima ,
hij is klaar zo , zei ze.
Maar ja ik ben het tegenovergestelde dus ben er nog even
mee verder gegaan , en het resultaat zie je op de tweede foto.
Het papier is van Marianne Design  "Old fashioned nursery"
Ook de tekst en de sterren zijn van MD , de sterren
heb ik geëmbost met zilver.
Het plaatje is van een uitdrukvel van Morehead.
Ook weer lekker makkelijk natuurlijk.
Verder een strik en een stukje gaas.



Ja en toen vroeg ze of ik nog een snelle kaart wilde maken.
Eentje die ze zelf ook thuis kon maken was de bedoeling.
En dat is deze geworden.
Het papier is van Papermania , daar op een kader
gemaakt met een Cheery Lynn mal.
Daarop een kader van Nellie Snellen , en een
plaatje van MD.
De tekstlabel is gemaakt met een Cralies stans , en ook
de tekst en de bloem zijn van Crealies.
Alles bewerkt met Distress inkt Shabby shutters.
Nou is dat een snelle of niet.
Nu aan de slag voor mijn schoondochter , die is zondag jarig.
Buiten is de herfst begonnen , niet zo leuk , maar
natuurlijk wel echt hobbyweer , en dat is weer wel leuk.
Fijne avond , en dank jullie wel voor de lieve en
leuke reactie's op mijn vorige kaart.

13 reacties:

Marianne Reijgersberg zei

Twee heel mooie labels. Ik ben ook van iets meer, maar toch is de bovenste ook heel mooi. Het plaatje is een schatje.
De onderste kaart is een beauty. Heel mooie kleurencombinatie en mooie stansen heb je gebruikt.
Groetjes Marianne

Elly zei

Haha, die Mia ;-)
Nou ik vind ze heel leuk geworden hoor Adrie!!

groetjes, Elly

Wilma zei

Hallo Adrie,
Wat het label betreft.....het label op de bovenste foto is "klaar", maar het label daaronder is "af". Vind het label wat "af" is toch net iets MOOIER en de andere kaart mag dan snel zijn.....ik vind hem SUPER.
Liefs Wilma

Crealin zei

Je label en je kaartje zijn heel leuk geworden, geniet van het herfstweer om lekker creatief bezig te zijn :-)

Vele groetjes,

Lins ;-)

marja zei

Ik vind alle twee de labels beauty's!!! Je kaartje is ook super!

Groetjes Marja.

corryskaart zei

hoi adrie
twee prachtige labels en erg warm van kleur
groetjes van corry

heidy zei

Ik vindt ze allebei erg geslaagd,maar ja je kan met mij ook alle kanten uit (behalve de goede haha)
De kaart is ook weer prachtig!
Groetjes Heidy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie labels, de onderste vind ik het leukst, ook je kerstkaart ziet er super uit.

groetjes jolande

Lenie Hempen zei

Hoi Adrie

Wat een prachtige labels.
Echt schitterend mooi.



Gr Leny Hempen

Andrea zei

ziet er allemaal hartstikke leuk uit hoor
goed gedaan
groejtes andrea

Anoniem zei

Hoi Adrie ,wat zijn jullie weer crea geweest.
Prachtige labels en een hele mooie kaart.
Wens je een fijn weekend en een gezellige verjaardag groetjes Jannie.

Angela zei

Hallo Adrie

Wat een prachtige labels

Groetjes Angela

Riet zei

Prachtige labels en kaart Adrie.

Liefs Riet.