dinsdag 14 februari 2012

Vintage





Maar weer eens een vintage kaart gemaakt , en om een beetje
inspiratie op te doen , heb ik eerst even bij Marjan gekeken.
Heb één van haar prachtige kaarten uitgezocht , en er mijn
eigen draai aan gegeven.
Het papier is uit een blok van DCWV Linen closet.
Het plaatje kun je vinden op de blog van Marjan , en
kun je samen met nog meer mooie plaatjes zo mee nemen.
De bloemen , blaadjes en het ovale frame zijn van
Marianne Design.
Verder wat veertjes , pareltjes en twee headpins.
De gouden blaadjes zijn van metaal , en eigenlijk
zijn ze zilverkleurig.
Maar ik heb ze geverfd met Inka gold van Viva decor.
Deze blaadjes zijn binnenkort in onze webwinkel 
te koop , samen met nog meer leuke bedels.
Jammer voor de mensen (en kinderen) die van schaatsen
houden , maar ik ben blij dat het niet zo koud meer is.
Laat nu de lente maar komen.
Graag tot de volgende post , en ik lees met veel
plezier de berichtjes die julle achter laten.

14 reacties:

Anoniem zei

Hoi Adrie,prachtige kaart heb je gemaakt.
Lief plaatje en heel mooi papier.
En die blaadjes vind ik heel leuk hoor.
Ja heerlijk hé al die sneeuw weg, al vond ik die vorst niet erg hoor.
Maar van mij mag het 20 gr met zon worden oooo ik kijk er naar uit heerlijk.

Fijne dag, groetjes Jannie

Elly zei

MMMM een heerlijk kaartje Adrie!

groetjes, Elly

Tinie zei

Wat laat je weer een beauty zien met zoveel mooie details, heerlijk om naar te kijken!!!

Groetjes Tinie

Marianne Reijgersberg zei

Wat een prachtig vintage kaartje is dit geworden.!
Groetjes Marianne

Martha zei

Hoi hoi Adrie,
mooi kaartje, mooi kleuren, ik houd van Vintagestijl!
Groetjes van Daatje

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Adrie.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooi vintage kaartje, mooi hoe je de bloem en de bloemblaadjes hebt gemaakt.

groetjes jolande

Liefs Ineke zei

Wat een schitterende kaart Adrie. heel veel liefs en groetjes van Ineke

corrie zei

hoi wat een mooie kaart heb je gemaakt
heel leuk plaatje groetjes corrie

Astrid Schipper zei

Hele mooie vintage kaart, mooie kleuren ook.

Groetjes Astrid

Marlies zei

Een super mooie vintage kaart!! Super mooie details, lief plaatje en ik ben weg van het mooie papier, het zijn zo'n mooie zachte kleuren! groetjes, Marlies

Doutzen zei

Hoi Adrie,
Wat weer een mooi, lief kaartje.
Leuk ideetje, die mal met dat plaatje, bedankt ;-)
Liefs, Doutzen

Hannie Stoel zei

Een prachtige kaart is het geworden Adrie.

Ben vanmiddag ook nog maar even naar de markt geweest. Heb nog een paar leuke cheery lynns gevonden......

groetjes, Hannie

Glenda de Heide zei

Hoi Adrie,

Een prachtige kaart is het weer geworden.

Bij deze wil ik je vertellen, dat ik je een award heb gegeven. Hij is te vinden op mijn blog.

Veel liefs Glenda