zaterdag 18 februari 2012

Twee jarigen






Nou van fotograferen heb ik geen kaas gegeten , dat
kun je zo wel zien.
De tweede foto is een tasje , en de derde een onderdeel
er van , maar de foto van het tasje is een stuk kleiner.
Overmaken kan niet meer want ik heb het tasje met daarin een
cadeaubon van de DA gisteren aan mijn moeder gegeven.
Zij is gisteren 92 !!! geworden.
En dagelijks gebruikt zij nog een lekker luchtje een 
beetje kleur op haar wangen en lippenstift , is toch
leuk he als je al zo oud bent.
Gisteravond zijn we met de hele familie uit eten geweest , 
dat was haar grootste cadeau , samen met kinderen ,
kleinkinderen , en 10 achterkleinkinderen.
De eerste foto is een kaart voor een achterneefje
van ons , die is op dezelfde dag jarig als
zijn overgrootmoeder.
De gebruikte materialen laat ik deze keer achterwegen,
maar als jullie vragen hebben , stel ze gerust.
En dan heb ik nog een award gekregen van Glenda
dankjewel Glenda , hij staat in mijn sitebar.
Een heel fijn weekend allemaal , en ik ben benieuwd
wat jullie er van vinden.

19 reacties:

Kaartenkraam zei

Wat een verschil in stijl maar allebei prachtig! Gefeliciteerd nog met je moeders verjaardag, leuk hoor dat ze nog zoveel aandacht aan haar uiterlijk besteed.

groetjes van Ank

Tini zei

Wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt, sorry dat ik niet op elke post van je gereageerd heb, maar de tijd ontbrak me een beetje, deze ziet er ook weer heel mooi uit, hele mooie details en prachtige kleuren.
Fijn weekend.
Groetjes Tini

Unknown zei

Nog van harte gefeliciteerd Adrie, jeetje wat een leeftijd zeg en dat ze zich dan ook nog een beetje optut geweldig mag je trots op zijn hoor.
Je kaart en tasje zijn schitterend gemaakt.

Lieve groetjes Suze

hennie zei

Gefeliciteerd Adrie met de twee jarigen.
Jij hebt je weer van je beste kant laten zien, prachtige kunstwerkjes heb je afgeleverd.
Groetjes hennie.

Tinie zei

Wat staat Edwin daar heerlijk stoer, een onwijs mooie kaart, de andere vind ik ook helemaal super en dan die bloemen.....prachtig hoor!!!

Groetjes Tinie

Elly zei

Van harte met je moeder!! 92 dat is nogal wat! Een super mooi tasje heb je gemaakt Adrie. Erg leuk! Je kaart voor je neefje is ook erg leuk!!

groetjes, Elly

Wilma zei

Hallo Adrie,
2 MOOIE creaties.....vooral het tasje voor je moeder. Van ♥-e Gefeliciteerd met de jarigen.
Een heel fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

heidy zei

Nou ondanks dat je foto's niet zo goed zijn zijn het wel geweldige creaties!
Groetjes Heidy

Doutzen zei

Adrie, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.
Wat een leeftijd en dan nog zo lekker tutten, geweldig hoor!
Het tasje en de kaart zijn erg mooi, daar zullen ze blij mee geweest zijn.
Liefs, Doutzen

marja zei

Wat een beauty's van kaartjes Adrie, schitterend!!
Gefeliciteerd met de jarige.

Lieve groetjes Marja.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd met je moeders verjaardag, het tasje is prachtig en het kaartje zo lekker stoer, heel mooi.

groetjes jolande

Liesbeth zei

Gefeliciteerd Adrie, en wat een mooie creaties weer.
gr. liesbeth

Marianne Reijgersberg zei

Twee heel verschillende kaarten, maar beiden zo mooi. Ik vind je afdrukje prachtig ingekleurd. En het andere modelletje is weer een beauty.
Groetjes Marianne

Marlies zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Wat een leeftijd! Je hebt voor haar een prachtige tasje gemaakt en ook de kaart voor je neef is super mooi, leuk idee met het anker en touw! groetjes, Marlies

Lenie Hempen zei

Wat een prachtige creaties Adrie.
Echt schitterend.
Van harte gefeliciteerd met de Jarigen.
Wat heerlijk een Moeder van 92,die nog met haar uitelijk bezig is.
Echt geweldig.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

corrie zei

beide kaarten zijn erg mooi gemaakt
gefeliciteerd nog met je moeder
groetjes corrie

Hannie Stoel zei

Heel mooi Adrie.

Gefeliciteerd nog met je moeder. Wat een leeftijd he?

groetjes, Hannie

Martha zei

Hoi hoi Adri
wat een prachtige creaties!
Ik vind ze beide super!
Ik kan het goed zien hoor , dus de foto is duidekijk!
Nog van harte met je moeder, fijn dat ze nog zo fit is!
Groetjes van Daatje

Ballie (Bennarda) zei

Wauuuuuw, wat een mooi tasje en geweldig die kaart.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com