zondag 6 januari 2013

Doosje met hoedjes





Dit doosje heb ik gemaakt met een patroon uit het
blad Cards & more.
Het is een leuk klein modelletje om een
cadeautje in te doen.
Ik heb er een flesje douche gel , en een tubetje
body lotion in gedaan.
De mal bovenaan is van Marianne Design , en de 
sprietenbloem is van Cheery Lynn.
Het label + tekst is van Crealies.
De hoedjes komen binnenkort op onze website.
We hebben ze in diverse kleuren en maten , en
zijn erg leuk te gebruiken op doosjes tasjes enz.
Dus ben je nieuwsgierig hou dan de website
in de gaten , of de eerst komende nieuwsbrief.
Zoals altijd hebben we de prijs weer lekker laag
kunnen houden.
Fijne zondag verder.

13 reacties:

Tini zei

Hartstikke leuk zeg!
Gr. Tini

Hannie Stoel zei

Ziet er superleuk uit.
Leuk modelletje he dit doosje.

groetjes, Hannie

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi Adrie.
Echt schitterend.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Tinie zei

Wauw wat een super mooie creatie!!!
Geweldig!!!

Groetjes Tinie

corryskaart zei

hoi adrie
dit ziet er super lief en mooi uit en zo is het echt een gaaf iets om cadeau te doen
groetjes van corry

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat leuk, mooi cadeautje.

groetjes jolande

Elly zei

Super schattig doosje Adrie!!

groetjes, Elly

Wilma zei

Hallo Adrie,
Nog de ALLER BESTE wensen voor 2013 en je begint er GOED aan met dit MOOIE doosje.
Liefs Wilma ☺☺☺

Marian zei

Super leuke creatie Adrie

Gr Marian

*Urška* zei

Wonderfull:)

Anoniem zei

ik vindt hem alvast héél geslaagd!

groetjes Rebecca

kaartenvannu zei

Dag Adrie,
Wat heb je een leuke blog!
Ben net je blog gaan volgen.
Ik heb sinds kort ook een blog en wil vragen of je mijn blog ook wilt volgen.
Er staan kaarten en foto's op.

Graag hoor ik van je!

Vriendelijke groet,
Ria van Tilborg.
www.kaartenvannu.blogspot.com

sammiej zei

hoi hoi!!

het welbekende hoedje geweldig zijn die he!!!!!

super lief!!

kiss sammiej