zaterdag 26 januari 2013

Kleine kaartjes







Bij mijn vriendin Hannie had ik een poosje terug
erg leuke kleine kaartjes gezien.
Dat leek mij wel handig , voor als je even snel een
kaartje nodig hebt.
Dus ik heb mij gelijk aangemeld bij Papicolor , want daar
zijn de kaartjes van , en vanaf morgen zijn er
enkele kleuren op onze website te koop.
Ik heb er twee geboorte kaartjes en een
 verjaardagskaartje van gemaakt.
En zoals jullie zien , met weinig materialen heb
je snel een leuk kaartje.
Hier sneeuwt het weer , ik had gehoopt dat het
nu wel klaar zou zijn , maar helaas.
Voor jullie hobbyisten een goede reden om achter
de hobbytafel te kruipen.
Voor de mensen die er toch door moeten , 
wees voorzichtig.
Fijn weekend.

15 reacties:

Lia zei

Het zijn inderdaad prachtige kaartjes, simpel, mooi en snel,
groetjes Lia

Neline zei

Prachtige kaartjes zijn het, ik werk ook graag met papicolor, vindt het mooi papier.
groetjes
Neline

Elly zei

Wat een lieverdjes!!!

groetjes, Elly

Wilma zei

Het zijn LIEFFIES Adrie en dat Papicolor papier is MOOI hè?
Fijn weekend en liefs Wilma ☺☺☺

corryskaart zei

hoi adrie
wat een prachtige kleine kaartjes,zo mooi dat ze een uitstraling hebben van een grote kaart!
groetjes van corry

Lenie Hempen zei

Prachtig mooie kaartjes Adrie.
Echt schitterend.
Heb verder een fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Tinie zei

Wat een poepies die afbeeldingen, super je kaarten!!!

Groetjes Tinie

Liesbeth zei

leuk gemaakt hoor, gr. liesbeth

Hannie Stoel zei

Superleuk!

groetjes, Hannie

Anoniem zei

Hoi Adrie wat zijn ze toch mooi en lief.

groetjes Jannie.

Marian zei

Twee schattige kaartjes mooi hoor
Fijn weekend Marian

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schattige mooie kaartjes heb je gemaakt.

groetjes jolande

Unknown zei

Schitterende kaartje Adrie.

Lieve groetjes Suze

Marlies zei

Wat een mooie chique kaartjes! Heel lief!! groetjes, Marlies

Monique - Mienokje zei

Wat een lieverdjes! Ze zeggen niet voor niets klein maar fijn ....
Groetjes, Mienokje