zaterdag 9 februari 2013

Kaartje , doosje , tasje.





Eindelijk weer eens een berichtje van mij.
Buiten valt er weer een flinke bui sneeuw .
Voorlopig is het voorjaar nog niet in zicht ben ik bang.
Ik heb nog maar een klein kaartje gemaakt , deze 
keer in vintage stijl.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Pion , 
Het doosje en het tasje zijn gemaakt met een mal
van Cheery Lynn.
Ze zijn echt heel klein , maar wel handig als je snel 
een cadeautje wilt maken waar geld of een 
klein presentje in kan.
Ik weet dat de foto's niet laten vermoeden dat ze
klein zijn , maar dat komt omdat ik absoluut geen
verstand heb van foto's maken , sorry.
Niet meer zelf snijden of  knippen , maar gewoon
één keer door je snijmachine draaien , en klaar.
Je kunt ze hier vinden.
Verder wil ik jullie bedanken voor de berichtjes die ik ,
ondanks dat ik zelf niet veel tijd meer heb om ze
te plaatsen , toch nog steeds van jullie mag ontvangen.
SUPER !!!
Nu maar eens even mijn bureau opruimen , want
het is weer een ware veldslag.
Fijn weekend allemaal , en hopelijk niet meer
al te veel sneeuw.


4 reacties:

Marian zei

Mooie vintage kaart Adrie
en ook het doosje is leuk en wat gemakkelijk dat er mallen voor doosjes zijn

Lenie Hempen zei

Wat weer een prachtige creaties Adrie.
Echt schitterend.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat zijn dit weer schitterende creaties Adrie.

Liefs Riet.

sammiej zei

hoi hoi

wat een leuke dingen!!!!!
geweldig!

ziet er echt super leuk uit!!

kiss sammiej