woensdag 20 maart 2013

Vlinders





Voor deze kaart heb ik mij laten inspireren door Marjan van der Wiel .
Zij maakt zulke prachtige vintage's kaarten.
Ik zag dat mijn laatste post op 9 febr. was , aardig
poosje gelden dus.
Maar ik heb niet stil gezeten hoor , ik ben druk bezig
mijn kamer op te knappen , middels behang en verf.
Binnenkort wordt er ook nog een nieuwe trap geplaatst ,
en die moet ik ook nog schilderen.
Dus creatief genoeg , maar dan anders.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Bo Bunny , het plaatje 
is van Gerda's hobbyshop.
De stempel is van Differentcolors.
Al het kleine kleine spul komt uit mijn
eigen webwinkeltje .


9 reacties:

CreaSjouk zei

Wat een prachtige kaart!
Groetjes Sjoukje

gré zei

heel leuk kaartje

groetjes gré

Artes de Nágela zei


Absolutely adorable!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaart.

groetjes jolande

corryskaart zei

Hoi Adrie
Wat een pracht van een kaart zo mooi in deze vintagestijl,helemaal top
Groetjes van corry

Richtsje zei

Deze vintage kaart ziet er heel mooi uit Adrie! En wat Marjan v.d. Wiel betreft, ja zij is wel één van de toppers op vintage gebied!

Groetjes Richtje

Riet zei

Wat een schitterende kaart Adrie.

Liefs Riet.

marja zei

Wat een schitterend kaartje Adrie!!

Lieve groetjes Marja.

Lenie Hempen zei

Prachtige kaart Adrie.
Echt schitterend.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen